Het leukste van Odlo

Onze top 6

Het Zwitserse Odlo is vooral gekend voor hun heerlijke sportondergoed. Wie heeft er geen Odlo thermohemdje in zijn kast liggen? Maar na 70 jaar zijn ze veel meer dan dat. Odlo is uitgegroeid tot een fabrikant van sportbeha's (1ste laag), tec shirts (2de laag), runningkleding, fietskleding en x-countrykleding (derde laag). Het laagjesprincipe is hun grootste troef, want warm (of koel) en droog blijven tijdens het sporten is hun voornaamste bekommernis. En dat je er stijlvol bijloopt, natuurlijk! Hier is onze top 6!

FLEX HIGH Sports Bra

Sport-bh’s zijn onmisbaar, ze beschermen de borsten tijdens fysieke inspanningen, beperken belastende bewegingen en voorkomen zo pijn en beschadiging van het borstweefsel. Met de FLEX HIGH Sports Bra vult Odlo de leemte op tussen sport-bh’s die veel steun bieden en eenvoudige sporttops. Zowel de schouderbandjes als de rugsluiting zijn verstelbaar en de open rugkant van de sport-bh maakt dat je hem makkelijk kunt aan- en uittrekken – ‘easy entry’. €55,-

Evolution warm ondergoed

Functioneel ondergoed, daarin is Odlo een absolute expert. Dankzij jarenlange ervaring weet het Zwitserse bedrijf, dat zijn wortels in Noorwegen heeft, heel goed dat de baselayer de belangrijkste laag is voor een geslaagd kledingconcept. Voor de herfst-wintercollectie van 2016 werd het vertrouwde naadloze EVOLUTION-ondergoed volledig herwerkt. Het technische design bleef behouden, maar de look is gemoderniseerd en de functionaliteit werd nog verbeterd. Wat opvalt, is dat er een duidelijk verschil is gemaakt tussen de vrouwen- en mannenmodellen, waardoor we nog beter kunnen inspelen op de individuele vereisten. Shirt l/s crew neck EVOLUTION WARM €70,- en Pants EVOLUTION WARM €70,-