Nieuwe rugzakken en accessoires van Osprey

Zomer 2017

Osprey, een van de grote spelers op de markt van rugzakken en accessoires, breidt zijn gamma uit voor de zomer van 2017. Maak kennis met de vernieuwde Talon & Tempest, Stratos & Sirrus en de Aether & Ariel wandelrugzakken. Ook de accessoires zijn uitgebreid en voor de liefhebbers van (trainl)running is er nu een nieuwe collectie racevests en hand held oplossingen!

Stratos & Sirrus

De Stratos & de Sirrus zijn de absolute lieveling van wandelaars en trekkers door de klassieke styling, het cleane design en het indrukwekkende draagcomfort. De afneembare regenhoes aan de onderzijde van de rugzak verhoogt de weersbestendigheid van de rugzak en de stevige nylon stof zorgt voor duurzaamheid.

Talon & Tempest

Na 10 jaar bouwen aan het iconische design van de Talon & de Tempest is de nieuwe generatie er met een clean, modern design en indrukwekkende prestaties. Deze veelzijdige rugzakken zijn ontworpen om jou vooruit te duwen, met innovatieve oplossingen zoals het Stow-on-the-Go™ bevestigingspunt voor wandelstokken, een LidLock™ fietshelmbevestigingspunt en InsideOut™ compressieriemen. Ze zijn eveneens compatibel met de nieuwe en innovatieve Hydraulics™ waterreservoirs en Soft Flasks van Osprey.

Aether & Ariel

De Aether AG en de Ariel AG zijn ontworpen voor meerdaagse rugzaktochten en kunnen een aanzienlijke hoeveelheid gewicht dragen. Voortaan combineren ze het comfort en de ventilatie van Osprey's meervoudig award-winnende AG AntiGravity™ rugsysteem met de op maat gemaakte pasvorm van Osprey's volgende generatie IsoForm™ heupgordels. Het rugsysteem van de Ariel AG heeft een indrukwekkende, specifiek vrouwelijke pasvorm met ergonomisch gevormde heupgordel, schouderbanden, rugsysteem en yoke, het aangrijpingspunt van de schouderbanden.

Duro

Duro is de naam van een volledig nieuwe collectie runningproducten voor de zomer van 2017. Osprey gebruikte zijn bekende aandacht voor detail en een compromisloze reeks van onmisbare functies voor de ontwikkeling van deze fenomenale, prestatiegerichte collectie runningproducten. De Duro-reeks bevat drie racevests/runningrugzakken van 15L, 6L en 1,5 , een heuptas en een hand-held oplossing.

Accessoires

Voor de lente/zomer van 2017 heeft Osprey zijn accessoire-assortiment uitgebreid met innovatieve producten en oplossingen om je water te vervoeren. Ze zijn ontworpen om het maximale uit je rugzak te halen. Zo heeft Osprey in samenwerking met Hydrapak® de extreem veelzijdige Hydraulics™ Soft Flask ontwikkeld. Deze innovatieve en flexibele waterfles is compact als hij leeg is en past in elke meshzak als hij gevuld is. Ook de nieuwe Ultralight Stretch Mesh opbergzakken zijn onmisbaar in je dagelijkse leven. Ze zijn gemaakt om je rugzak beter te organiseren.

www.ospreyeurope.nl

NL_EURO_S17_ACCESSORIES.pdf